UD&SE INDHOLD OG MENING
Vi vil være skabe troværdig, nysgerrig, fordomsfrie, vedkommende og nyskabende kvalitetsmagsiner.
Som altid er i bevægelse. Fremad
Ud & Se er – og har i årtier været – et magasin med meget høj brandingværdi. Den generelle opfattelse af Ud & Se er, at det er et troværdigt, nysgerrigt, uafhængigt, fordomsfrit, vedkommende og nyskabende kvalitetsmagasin. Det gælder både indhold og form.
Derfor forventer hundredtusindvis af læsere hver måned, at magasinet leverer overraskende og informerende indhold, som de måske ikke interesserede sig for på forhånd, men som de efter endt læsning ikke kan lade være med at underholde om til næste komsammen, køkkensamtale eller fest. Det er en forventning, som Piccolo Media Group hver eneste måned, året rundt, gør alt for at leve op til. Det er vores mission. Ud & Se, der er udkommet siden 1980, er til stadighed danskernes foretrukne kultur- og livstilsmagasin. Det fjeld af kvalitet, vi står på, og som læserne forventer, forsøger vi hele tiden at gøre højere. Blandt andet ved at levere nogle af landets bedste, mest indlevende og mest velskrevne portrætter. Ved at gå i dybden med samfundsemner, ved at levere brugbar indsigt, ved at være uhøjtidelige og humoristiske og ved altid at levere indholdet i skarp, overraskende og nyskabende form. Ud & Se og Piccolo Media Group gør det ikke for sjov. Vi gør det, fordi vi mener, at det er vigtigt at oplyse danskerne om alt det, der foregår. Fra den lille note til den store forsideartikel.
HVEM LÆSER UD&SE?
Ud & Se har læsere i alle aldre og fra alle steder i landet, de er nysgerrige, videbegærlige,åbne og interesserer sig for det, der binder os sammen.
Danskerne bruger årligt i milliontal toget, og Ud & Se og Piccolo Media Group kan teoretisk set nå dem alle. Ja, mange scroller mobilen undervejs, men vi har godt fat i den talstærke og landsdækkende mængde af DSB-rejsende, der gerne vil vide mere om den omverden, der passerer forbi dem i togvinduet. Vores knap 400.000 læsere – i alle aldre og fra alle steder – er nysgerrige, videbegærlige og åbne. De interesserer sig for det, der binder os sammen, for verden, for rejser, for kultur og litteratur, for godt fortalte artikler, for overraskende portrætter af kendte såvel som ukendte danskere, for kvalitetsoplevelser og -produkter, og for Ud & Ses inspiration til det næste sted, de skal tage hen.